marți, 3 februarie 2009

Azi

Azi a fost o zi ploioasa.De fapt cam toate zilele au fost ploioase ...nu tu zapada...nu tu soare ..si e asa o amorteala care domneste peste tot..poate toti asteptam primavara..poate chiar avem nevoie de soare mai mult decat avem impresia..toti sunt mohorati ..nu tu zambet ..nici un zambet ..doar fete mohorate ..in conformitate cu vremea..mi am zis poate suntem asa ptr ca suntem obositi ..poate am uitat sa si traim...oare mai stim cum sa
traim ??...oare chiar asa de tare ne a '' prins '' criza asta economica incat sa uitam sa traim?? sa uitam sa zambim ...chiar si acum ...in aceste vremuri atat de grele ( care n ar fi atat de grele daca am sti sa ne descurcam) ...cand se munceste mai mult ( de parca nu s ar munci )....
Azi este inceputul unei noi ere ...o era a disperarii ..a cautarii dupa bani...si asta se '' citeste '' in ochii oamenilor....'' foamea dupa bani'' este azi mai acerba ca oricand....ptr ca azi ai incetat a mai fi om ..azi ai redevenit ceea ce ai fost '' o bestie '' fara suflet....chiar e si un film cu will smith ..am uitat cum se numeste ..in care e vorba despre gasirea unei solutii ptr a elimina definitiv cancerul ..insa s a dovedit ca acest virus a prins alta tulpina si calea cea mai usoara de a imprastia acest virus era prin aer..adica cum respirai cum luai virusul...si era atat de puternic incat nu au mai gasit nici un antidot ...era atat de puternic incat pana la urma nu au mai ramas decat 2 persoane pe tot globul :personajul jucat de will smith si catelul sau....plus ce mai ramasesera ...niste personaje ...niste bestii carnivore..in fine ....restul ar trebui sa l vezi chiar daca nu i asa de pink filmu..dar fii linstit ca pana la urma se termina cu bine si omenirea este salvata de personajul interpretat de will smith..
Ideea mea este ca , noi oamenii, am ajuns atat de '' fara suflet'' incat vom ajunge sa ne '' mancam'' unii pe altii ptr a ajunge in top ..ptr a fi numarul unu ..ptr a avea cat mai mult ....
Caci azi ai uitat sa traiesti si mi citesti blogu ' stand ore intregi sa l citesti ca sa citesti
Azi am uitat sa traim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu